FAQs

Frequently Asked Questions


Spletna trgovina in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike izdelkov in grafika ter vsi ostali elementi prikazani v spletni trgovini so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Spremenijo se lahko brez predhodnega obvestila.

Kljub izjemnemu prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo Hov-Hov.si kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma bo kupcu ponudil možnost, da izdelek kupi po pravilni ceni. Izdelka ne bomo prodali po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, v kolikor je bil kupec o nastali napaki pravočasno obveščen.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Hov-Hov.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju Hov-Hov.si  (ime in sedež podjetja, davčna številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam je naveden na priloženem garancijskem listu.

Hov-Hov.si po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov (v .pdf formatu) oziroma ga kupec prejme v papirni obliki ob prevzemu paketa.

Na računu so razčlenjeni cena izdelka in vsi stroški nakupa.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Hov-Hov.si in je lahko časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posamezne kategorije ali izdelka, v naših e-Novičkah ali drugih medijih.

Kode s popusti se praviloma ne seštevajo med seboj, razen če je navadeno drugače.
Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat. Izjema so stalne kode:

  • 6% nedeljski popust (v polje koda kupona vnesite Nedelja). Popust se ne obračuna na transportne stroške,
  • 6% popust na Arden Grange suho hrano za pse (v polje koda kupona vnesite AG),
  • kode za člane kinoloških in drugih društev.

Uporaba kode za popust:

Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb »Prikaži košarico«.
Pod izbranimi izdelki boste našli polje »koda kupona«, kamor vnesete kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb »Uporabi kupon«.
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati

Hov-Hov.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Hov-Hov.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Hov-Hov.si bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Hov-Hov.si izrecno spoštoval.
  • Rok dobave: Po oddanem naročilu vam najkasneje v roku 24 ur pošljemo potrditveni predračun/račun z navedenim rokom pošiljanja blaga in številko, s katero lahko sledite pošiljki. V primeru, da je naročilo oddano na delovni dan do 11.00 ure in je blago na zalogi, pošiljko odpošljemo še isti dan. Praviloma je pošiljka na izbranem naslovu naslednji delovni dan. Povprečen čas pošiljanja za izdelke, ki niso na zalogi, je 7 dni.
  • Način dostave naročila: Za nas pakete dostavljata kurirska služba GLS in Pošta Slovenije. Dostava večinoma poteka v dopoldanskem času, zato pri naročilu navedite naslov dostave, kjer boste v tem času dosegljivi (na primer v službo, bolnišnico, študentski dom itd.). Ob dela prostih dneh ter vikendih kurirska služba ne dostavlja. Ob oddaji naročila navedite svojo telefonsko številko, da vas bo kurir pred dostavo obvestil o času dostave paketa.V primeru da vas ob dostavi ni na izbranem naslovu, vam kurir GLS v nabiralniku pusti listek s telefonsko številko, na kateri lahko naročite ponovno dostavo, oziroma sporočilo kje lahko paket prevzamete. Na vaš klic oziroma prevzem paketa bo dostavna služba čakala 4 dni, nato bo paket vrnjen pošiljatelju. Kurirska služba GLS omogoča dostavo na lokacijo »paketne trgovine« ali »paketomata«. Želeni naslov vpišite pri naročilu. Tam lahko paket sami prevzamete v delovnih urah posamezne poslovalnice. Seznam izdajnih mest in paketomatov najdete na: seznam GLS. Za dodatne informacije o dostavi in sledenju pošiljke lahko pokličete na telefonsko številko kurirske službe GLS +386 1 500 11 50 ali +386 1 500 11 90. Pošta Slovenije v primeru vaše odsotnosti paket praviloma pusti v najbližji poslovalnici. Prevzamete ga lahko z obvestilom, ki vas bo čakal v nabiralniku. Novost Pošte Slovenije je dostava in prevzem paketa v paketomatu. Želeni naslov vpišite pri naročilu. V tem primeru niste vezani na delovni čas poslovalnic. Seznam paketomatov najdete na: seznam pošta. Za dodatne informacije lahko pokličete klicni center na 080 14 00.
  • Osebni prevzem: Osebni prevzem je možen v Celju po predhodnem dogovoru.
  • Strošek dostave naročila Celje: Dostava naročenega blaga na naslov v Celju in okolici (do 6 km) je brezplačna.
  • Strošek dostave naročila Slovenija – kurirska služba GLS:
    Za naročila manjša od 39 €, je strošek dostave 3,9 €.
    Za naročila večja od 39 €, je dostava brezplačna.
    Cena dodatne storitve »predklic« (kurir vas bo pred dostavo poklical na navedeno telefonsko številko) je brezplačna.
    Kurirska služba GLS ne zaračunava dodatne provizije pri plačilu z gotovino ali BA kartico.
  • Strošek dostave naročila Slovenija – Pošta Slovenije (za pakete do 20 kg):
    Za naročila manjša od 39 €, je strošek dostave 7 €.
    Za naročila večja od 39 €, je strošek dostave 3,6 €.
    Pošta slovenije dodatno zaračunava plačilo odkupnine (po povzetju) preko Univerzalnega plačilnega naloga v višini 0,96 EUR za vrednost odkupnine do 96,00 EUR
    1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 96,00 do 501,00 EUR in 5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR.
  • Strošek dostave naročila Hrvaška – kurirska služba GLS:
    Za naročila manjša od 39 €, je strošek dostave 10 €.
    Za naročila večja od 39 €, je strošek dostave 6,1 €.
    Cena dodatne storitve »odkupnina« (možnost plačila v lokalni valuti neposredno kurirju) je brezplačna.
  • Obravnava poškodovanih pošiljk: Če ste neposredno ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja je potrebno takoj narediti prijavo poškodovane pošiljke. Kurirja, ki vam je takšno pošiljko dostavil prosite, da izpolni zapisnik. Za lažjo rešitev zahtevka bo dobrodošla tudi fotografija poškodbe. Kopijo zapisnika in opis težave nam čim prej pošljite na mail.
    V kolikor poškodbe opazite kasneje, kontaktirajte dostavno službo ali nas in pomagali vam bomo rešiti nastalo težavo.
  • Plačilo po ponudbi: najkasneje v roku 24 ur po opravljenem naročilu na spletni strani vam pošljemo ponudbo ali račun s podatki za plačilo. Plačilo izvršite z obrazcem UPN preko elektronske banke, na pošti ali banki.
  • Plačilo ob prevzemu GLS: ob dostavi paketa, kurirju dostavne službe GLS z gotovino poravnate znesek vrednosti računa. Odkupnine za COD v GLS Slovenija lahko po svoji izbiri poravnate tudi s plačilnimi karticami preko POS terminala, ki ga ima kurir pri sebi.
  • Plačilo ob prevzemu Pošta Slovenije: ob dostavi paketa, poštarju z gotovino poravnate znesek vrednosti računa. Pošta Slovenije zaračuna stroške odkupnega poslovanja po vsakokrat veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.d. (več na spletnih straneh Pošte Slovenije, razdelek “Cenik ostalih storitev”).
  • Osebni prevzem: pri osebnem prevzemu je možno samo plačilo v gotovini.
  • Plačilo PayPal: PayPal sistem velja za zelo varno plačilno sredstvo na spletu. Žal pa upravljavci te storitve od nas zahtevajo zelo visoko provizijo. Zato vam bomo v primeru plačila preko sistema PayPal dodatno zaračunali to storitev v pavšalni vrednosti 2,50 €.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Hov-Hov.si po ponudbi.
Račun za nakup izdelkov boste prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) oziroma v papirni obliki ob prevzemu paketa.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da med osebne podatke vpišete še podatke podjetja in davčno številko.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Hov-hov.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani.

Spletna trgovina Hov-hov.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja Hov-hov.si po ponudbi/predračunu
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

    *Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Hov-hov.si po ponudbi/predračunu.