Način in strošek dostave

  • Rok dobave: Po oddanem naročilu vam najkasneje v roku 24 ur pošljemo potrditveni predračun/račun z navedenim rokom pošiljanja blaga in številko, s katero lahko sledite pošiljki. V primeru, da je naročilo oddano na delovni dan do 11.00 ure in je blago na zalogi, pošiljko odpošljemo še isti dan. Praviloma je pošiljka na izbranem naslovu naslednji delovni dan. Povprečen čas pošiljanja za izdelke, ki niso na zalogi, je 7 dni.
  • Način dostave naročila: Za nas pakete dostavljata kurirska služba GLS in Pošta Slovenije. Dostava večinoma poteka v dopoldanskem času, zato pri naročilu navedite naslov dostave, kjer boste v tem času dosegljivi (na primer v službo, bolnišnico, študentski dom itd.). Ob dela prostih dneh ter vikendih kurirska služba ne dostavlja. Ob oddaji naročila navedite svojo telefonsko številko, da vas bo kurir pred dostavo obvestil o času dostave paketa.V primeru da vas ob dostavi ni na izbranem naslovu, vam kurir GLS v nabiralniku pusti listek s telefonsko številko, na kateri lahko naročite ponovno dostavo, oziroma sporočilo kje lahko paket prevzamete. Na vaš klic oziroma prevzem paketa bo dostavna služba čakala 4 dni, nato bo paket vrnjen pošiljatelju. Kurirska služba GLS omogoča dostavo na lokacijo »paketne trgovine« ali »paketomata«. Želeni naslov vpišite pri naročilu. Tam lahko paket sami prevzamete v delovnih urah posamezne poslovalnice. Seznam izdajnih mest in paketomatov najdete na: seznam GLS. Za dodatne informacije o dostavi in sledenju pošiljke lahko pokličete na telefonsko številko kurirske službe GLS +386 1 500 11 50 ali +386 1 500 11 90. Pošta Slovenije v primeru vaše odsotnosti paket praviloma pusti v najbližji poslovalnici. Prevzamete ga lahko z obvestilom, ki vas bo čakal v nabiralniku. Novost Pošte Slovenije je dostava in prevzem paketa v paketomatu. Želeni naslov vpišite pri naročilu. V tem primeru niste vezani na delovni čas poslovalnic. Seznam paketomatov najdete na: seznam pošta. Za dodatne informacije lahko pokličete klicni center na 080 14 00.
  • Osebni prevzem: Osebni prevzem je možen v Celju po predhodnem dogovoru.
  • Strošek dostave naročila Celje: Dostava naročenega blaga na naslov v Celju in okolici (do 6 km) je brezplačna.
  • Strošek dostave naročila Slovenija – kurirska služba GLS:
    Za naročila manjša od 39 €, je strošek dostave 3,9 €.
    Za naročila večja od 39 €, je dostava brezplačna.
    Cena dodatne storitve »predklic« (kurir vas bo pred dostavo poklical na navedeno telefonsko številko) je brezplačna.
    Kurirska služba GLS ne zaračunava dodatne provizije pri plačilu z gotovino ali BA kartico.
  • Strošek dostave naročila Slovenija – Pošta Slovenije (za pakete do 20 kg):
    Za naročila manjša od 39 €, je strošek dostave 7 €.
    Za naročila večja od 39 €, je strošek dostave 3,6 €.
    Pošta slovenije dodatno zaračunava plačilo odkupnine (po povzetju) preko Univerzalnega plačilnega naloga v višini 0,96 EUR za vrednost odkupnine do 96,00 EUR
    1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 96,00 do 501,00 EUR in 5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR.
  • Strošek dostave naročila Hrvaška – kurirska služba GLS:
    Za naročila manjša od 39 €, je strošek dostave 10 €.
    Za naročila večja od 39 €, je strošek dostave 6,1 €.
    Cena dodatne storitve »odkupnina« (možnost plačila v lokalni valuti neposredno kurirju) je brezplačna.
  • Obravnava poškodovanih pošiljk: Če ste neposredno ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja je potrebno takoj narediti prijavo poškodovane pošiljke. Kurirja, ki vam je takšno pošiljko dostavil prosite, da izpolni zapisnik. Za lažjo rešitev zahtevka bo dobrodošla tudi fotografija poškodbe. Kopijo zapisnika in opis težave nam čim prej pošljite na mail.
    V kolikor poškodbe opazite kasneje, kontaktirajte dostavno službo ali nas in pomagali vam bomo rešiti nastalo težavo.